lørdag den 2. april 2016

HYGGE INDKØB I HOLSTEBRO

I dag er der stor biludstilling i Fredericia, og det var da også min mening at der skulle jeg have været. Men da jeg stod op i morges syntes jeg ikke jeg orkede at kører den lange tur, i stedet tog jeg på en hyggelig indkøbs tur til Holstebro.


Først hos SPORT 24 OUTLET.

Der købte jeg et par nye sko, og et par nye slap-af-bukser og en kasket.

Turen gik videre til gågaden, hvor jeg hos NIELSEN's, fik købt et par lyse bukser og de her tre T-shirts.

Samlet kom jeg af med 1500 kr., for noget nyt tiltrængt tøj. Det syntes jeg ikke er så galt.

Og når nu man er i Holstebro gågade på en lørdag formiddag, hvor det ikke haster med at komme hjem igen. Hvad var så mere naturligt end at tage på BRASSERIE BETWEEN.
Der servere de hver lørdag, kæmpe brunch buffet for kun 158 kr.

Der findes mange steder hvor man kan tage ud og spise brunch om søndagen, men jeg gider ikke spise brunch om søndagen.
For mig er brunch en hyggelig begyndelse på en dag, hvor der skal ske lidt mere. Men det eneste der skal ske om søndagen, er, at der skal jeg i seng kl.7 om aftenen. Derfor føler jeg det er en flad fornemmelse at sidde og spise brunch om søndagen, men på en lørdag er det en fed følelse af frihed, hvor man sidder og glæder sig over en dag der bliver sjov.

Og lige inden jeg kørte hjem igen, var jeg på DIE BIERSTUBE og få en fadøl.

Og nu skal jeg til at gøre mig klar til i aften, hvor jeg tager på SKIPPERKROEN til Country fest.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar